Teledysk Ślubny Reportażowy Rybnik - Sylwia & Andrzej

Nowy sezon ślubny rozpoczął się już kilka miesięcy temu, ale przy natłoku pracy nie ma chwili by się z Wami podzielić pierwszymi efektami mojej pracy. Postanowiłem nadrobić zaległości i oto pierwszy teledysk ślubny tego sezonu - w rolach głównych Sylwia i Andrzej ;)
Niesamowita Młoda Para, która do każdej czynności podchodziła z luzem, humorem i uśmiechem na twarzy. Dzięki temu współpraca była niezwykle owocna, a ja utrzymuję się w przekonaniu, że kręcenie teledysków powinno wejść w stały rytuał mojej pracy. Ten teledysk reportażowy to tylko przedsmak tego co wkrótce będziecie mogli zobaczyć na blogu. Już za jakiś czas pojawią się na nim fotografie ślubne z wesela Sylwii i Andrzeja. Dlatego też, śledźcie na bieżąco wszystkie moje wpisy, a teraz ja, fotograf ślubny rybnik, a może już kamerzysta (?), zapraszam do oglądania :)

Komentarze